Fundació Escolàpies Escolàpies Llúria Llúria

Cases de convivències Escolàpies. PREINSCRIPCIONS 2018-19 nous alumnes. Cases de convivències Escolàpies. PREINSCRIPCIONS 2018-19 nous alumnes. Preinscripció 2018-19 ALUMNES NOUS. Educació Infantil P3 a la Biblioteca Sofia Barat. Laula amb la tutora Meritxell de P3. C Aragó 302, Barcelona. Formem part del projecte ESCOLA NOVA 21. ENGLISH amb la Blanca a laula de P3. English a Primària amb la Meritxell. BLOG 0-3 anys DEDUCACIÓ INFANTIL - Llar dInfants. BLOG 3-5 anys DEDUCACIÓ INFANTIL.

OVERVIEW

The web page escolapieslluria.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have inspected zero pages inside the site escolapieslluria.org and found eight websites interfacing with escolapieslluria.org. There is three contacts and directions for escolapieslluria.org to help you correspond with them. There is two mass networking accounts owned by escolapieslluria.org. The web page escolapieslluria.org has been on the internet for six hundred and twenty-one weeks, twenty-seven days, three hours, and thirteen minutes.
Addresses
Aug 2012

ESCOLAPIESLLURIA.ORG TRAFFIC

The web page escolapieslluria.org has seen fluctuating amounts of traffic all round the year.
Traffic for escolapieslluria.org

Traffic ranking (by month) for escolapieslluria.org

Traffic ranking by day of the week for escolapieslluria.org

ESCOLAPIESLLURIA.ORG HISTORY

The web page escolapieslluria.org was registered on August 03, 2012. It is now six hundred and twenty-one weeks, twenty-seven days, three hours, and thirteen minutes young.
August

PERIOD

LINKS TO DOMAIN

Cosas de Absenta

Éste es el blog de la chica de las cosas raras de Barcelona, como un día me dijo un fotógrafo que admiro mucho. Domingo, 2 de agosto de 2015. El falso gótico barcelonés, Erik el Belga y el retablo de la Piedad. Seguramente, en más de una ocasión, habréis oído y leído que el barrio gótico de Barcelona tiene, en realidad, muy poco de gótico y mucho de falso. 161;Es ese barrio que están construyendo al lado de la Catedral! Con 1000.

Informàtica 1r i 2n ESO

Aprofitant la celebració de la setmana Code Week 2014 dedicarem unes sessions a la programació. He escollit dos entorn diferents, didàctics i molt amigables. Existeix versió per a web, per a iPad i per a Android.

WHAT DOES ESCOLAPIESLLURIA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolapieslluria.org Mobile Screenshot of escolapieslluria.org Tablet Screenshot of escolapieslluria.org

Fundacio Escolapies

Fundacio Escolapies

Fundacio Escolapies - Escolapias Gandia

Fundacio Escolapies Escolapias Gandia

ESCOLAPIESLLURIA.ORG SERVER

Our parsers discovered that a lone root page on escolapieslluria.org took seven thousand and thirty-two milliseconds to stream. I discovered a SSL certificate, so therefore I consider this site secure.
SECURE
195.154.165.90

v737.misdns.org
vp737.misdns.org

BROWSER ICON

SERVER OS AND ENCODING

We caught that this website is employing the Apache os.

HTML TITLE

Fundació Escolàpies Escolàpies Llúria Llúria

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page escolapieslluria.org states the following, "Educació Infantil P3 a la Biblioteca Sofia Barat." We saw that the website also stated " Laula amb la tutora Meritxell de P3." It also said " C Aragó 302, Barcelona. Formem part del projecte ESCOLA NOVA 21. ENGLISH amb la Blanca a laula de P3. English a Primària amb la Meritxell. BLOG 0-3 anys DEDUCACIÓ INFANTIL - Llar dInfants. BLOG 3-5 anys DEDUCACIÓ INFANTIL."

SEEK SUBSEQUENT WEBSITES

Escolapieslluriacorberas Blog

A Juliol 14, 2017. Hem tingut alguns petits problemes amb la pàgina de wordpress i és la única forma de compartir-los. Bones vacances a tots! A Juliol 14, 2017. Us deixem els videos dels balls de la darrera tarda i una petita obra de teatre de Corbera 2017. A Juliol 12, 2017. Ja queda menys perquè torneu a estar amb tots.

Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa Fundació Escolàpies Escolàpies Olesa

Robòtica amb Lego WEDO 2. Robòtica amb Lego Mindstorms EV3. Impuls de la llengua anglesa.

Fundació Escolàpies Escolàpies Palma

III Simposio de Educación Escolapia. Visites personalitzades per nous alumnes. Circular 1r i 2n Natura Park. Educació Secundària -Llibres de text. III Simposio de Educación Escolapia.

Fundació Escolàpies Escolàpies Sant Martí Fundació Escolàpies Sant Martí

Projecte Interdisciplinar de 2n ESO. 150 anys Escolàpies Sant Martí. Premis obtinguts pels nostres alumnes. Els alumnes de 3r Primària al MNAC. Concert de la Dàmaris Gelaber.